Hopp over navigasjonen
Kvinne lener seg mot veggen mens hun sjekker mobilen samt tekst "Knirkefri overgang?"

Supportavtale for mobil | Bedrift

– skylagring inkludert 

Når du har fått en ny mobiltelefon på jobben, tipper vi at du ønsker å komme i gang raskt. Med en supportavtale får du akkurat den mobilen du ønsker deg, helt fra start. Videre på veien får du rask hjelp når du trenger det – slik at du får mer tid til arbeidet fremfor teknisk krøll.

Hva får du med en supportavtale for mobil?

 

Når mobilen er ny:

  • Klargjøring av bedriftens nye telefon (gjelder både Android og iPhone).
  • Utpakking og visuell sjekk av produktet.
  • Førstegangskonfigurasjon, oppstart og oppsett (utføres i supportsenter i en av våre butikker):
    • Oppsett av sikkerhetsinnstillinger.
    • Oppsett av mobildata.
    • IInstallasjon av SIM-kort. 
    • Installasjon av tilbehør som Screensmart, bumper (tilbehør selges separat).
  • Overføring av data fra eventuell gammel telefon. 
  • Antivirus fra McAfee Live og VPN-pakke for business.
    • Sikkerhet på hjemmekontor og reise med McAfee VPN løsning.
    • McAfee Live Safe pakke som beskytter personvern, identitet og enheter.
  • Trygg og norsk skylagring fra Jottacloud Business:
    • All data er lagret i Norge – personvern i verdensklasse.
    • 500GB lagring og 2 brukere inkludert.
    • 2-faktorautentisering for økt sikkerhet.
    • Synkroniserer alle dokumenter på tvers av enheter. 
    • Kan brukes på tvers av Microsoft og Mac, Android og iPhone.

Videre på veien:

  • Ubegrenset support i våre supportsentre i butikk (gjelder i avtaleperioden).
  • Ubegrenset fjernhjelp av Elkjøp Teknisk HelpDesk ved behov (gjelder i avtaleperioden):
    • Via appen RemoteFix får du fjernhjelp direkte på skjermen. 
    • Via appen RescueLens kan den som sitter på hjelpedesken se gjennom telefonen din. Praktisk når du har problemer med tilkobling.