Tjenester og tilbehørTjenesterSupportavtalerSupportavtaler for bedriftSupportavtale for mobil | Bedrift

Supportavtale for mobil | Bedrift
– skylagring inkludert
Når du har fått en ny mobiltelefon på jobben, tipper vi at du ønsker å komme i gang raskt. Med en supportavtale får du akkurat den mobilen du ønsker deg, helt fra start. Videre på veien får du rask hjelp når du trenger det – slik at du får mer tid til arbeidet fremfor teknisk krøll.
Hva får du med en supportavtale for mobil?
Når mobilen er ny:
- Klargjøring av bedriftens nye telefon (gjelder både Android og iPhone).
- Utpakking og visuell sjekk av produktet.
- Førstegangskonfigurasjon, oppstart og oppsett (utføres i supportsenter i en av våre butikker):
- Oppsett av sikkerhetsinnstillinger.
- Oppsett av mobildata.
- IInstallasjon av SIM-kort.
- Installasjon av tilbehør som Screensmart, bumper (tilbehør selges separat).
- Overføring av data fra eventuell gammel telefon.
- Antivirus fra McAfee Live og VPN-pakke for business.
- Sikkerhet på hjemmekontor og reise med McAfee VPN løsning.
- McAfee Live Safe pakke som beskytter personvern, identitet og enheter.
- Trygg og norsk skylagring fra Jottacloud Business:
- All data er lagret i Norge – personvern i verdensklasse.
- 500GB lagring og 2 brukere inkludert.
- 2-faktorautentisering for økt sikkerhet.
- Synkroniserer alle dokumenter på tvers av enheter.
- Kan brukes på tvers av Microsoft og Mac, Android og iPhone.
Videre på veien:
- Ubegrenset support i våre supportsentre i butikk (gjelder i avtaleperioden).
- Ubegrenset fjernhjelp av Elkjøp Teknisk HelpDesk ved behov (gjelder i avtaleperioden):
- Via appen RemoteFix får du fjernhjelp direkte på skjermen.
- Via appen RescueLens kan den som sitter på hjelpedesken se gjennom telefonen din. Praktisk når du har problemer med tilkobling.