Kundeservice Forsikring: Hvordan sende skademelding

Forsikring til mobiltelefon, laptop og nettbrett
Har du kjøpt forsikring til mobiltelefon etter 01. mai 2022, eller forsikring til laptop eller nettbrett etter 01. november 2022? Meld skade eller tyveri ved å klikke på linken under.

Forsikring til øvrige produkter
Har du kjøpt mobilforsikring eller forsikring til øvrige produkter før 01.mai 2022, eller forsikring til nettbrett eller laptop før 01. november 2022? Meld skade eller tyveri ved å klikke på linken under.



1. Finn ordrenummeret
Ordrenummeret kan refereres til som Unik ID, Kontant eller fakturanummer på kvitteringen eller fakturaen.

2. Finn IMEI-nummeret
Sørg for å ha enheten og IMEI klar før du starter. IMEI står for International Mobile Equipment Identity. Tenk på det som telefonens fingeravtrykk – det er et 15-sifret nummer som er unikt for hver enhet.

3. Innloggingsportal
I portalen beskriver du skaden eller problemet med enheten og får skissert løsningen på problemet.
Betal egenandelen, og innen 24 timer vil du motta en e-post som inneholder all informasjonen du trenger for å få enheten din reparert. Enkelt, ikke sant?

4. Slå av tracking
Før du starter, må du huske å slå av Find my iPhone / Finn enheten min (Android) eller lignende.
Du kan gjøre dette enkelt i innstillingene dine eller online, trinnene varierer fra mobil til mobil.
*Merk! Hvis tracking ikke er slått av, kan ikke mobilen repareres, og du kan bli belastet et gebyr.

Trenger du hjelp?
Kontakt oss:
Privatkunde: (+47) 21 00 21 21
Bedriftskunde: (+47) 21 00 22 01