Hopp over navigasjonen
Hvidt EPOQ Trend-køkken med hvid bordplade, sorte detaljer og hvidevarer i en åben køkkenløsning med spisebord og stole

Epoq-reklamasjon – vi hjelper deg raskt videre

For rask og effektiv behandling er det viktig at vi får så nøyaktig dokumentasjon som mulig. Dette tas enkelt hånd om med vår skadeguide.

Slik bruker du veilederen:

For enklest mulig prosess med opplasting av bilder anbefaler vi at du bruker mobil eller nettbrett for denne prosessen.

1. Logg inn på din side med samme e-post kjøpet er registert på.
2. Finn riktig kvittering og trikk på "opprett reklamasjon".
3. Velg produktet du har problemer med. 
4. Følg veilederen og dokumenter feil eller skade på produktet.
5. Når du er ferdig med å registrere din reklamasjon vil du motta en bekreftelse på e-post og vårt kundesenter vil behandle din henvendelse.

Logg in


Om du ikke finner din kvittering på Min side, vennligst kontakt kundesenteret.

Eksempel fra reklamasjonsveilederen:

Når du har funnet kvitteringen din på «min side» og trykket «opprett reklamasjon», følg veiledningen i reklamasjonsguiden for rask og enkel registrering.